- Vanuatu Government
We are busy coordinating the Peaceful Protest March to the Parliament House.
We wish to submit petitions to change the law around kidnapping and violence within the community.
We are getting support from overseas and we expect all Ministries, Departments of Government and Private Sector and NGOS to be supporting this march.
The P & O Cruise ship coming Wednesday will show their support to us as they will miss the march by blowing their horn in the Port Vila Harbour.
Otherwise we expect all leaders of PSC, DGs and 'Directors to allow all your support and allow all your employees to march on Wednesday.
Please if you have not got the forms to sign in support of the petition please contact CEO of VIPA. And please help to spread the message for all to join the march.
Dressing code is orange, black and if you have your MP TeeShirt wear it also as we are marching to Parliament to meet our MPS and give our Petitition to them.
As I am on limited e-mail. Please DO WHAT YOU HAVE TO DO TO MAKE THE CHANGE.
1. KES BLONG MS FLORENCE LEINKONE MO MS LINGI LONG SAED BLONG KIDNAP MO ABIUS – MFALA I WANTEM SE OLGETA MAN WE WOLI MEKEM FASIN IA, LOA I MAS DIL WETEM OLGETA
2. OL KES BLONG DED AOTSIDE LO MALASITAPU, TEBAKOR - MIFALA I WANTEM SE POLIS I MAS FAENEM OL MAN WE I MEKEM, MO DIL WETEM OLGETA
3. MO MIFALA I ASKEM SE I MAS GAT LAET LONG OL DAK KONA BLONG PORT VILA, ESPESELI LONG PLES WE DED I STAP HAPEN OLTAEM LONG HEM LONG TEBAKOR DARK KONA I KONEK LONG SEVEN STAR ROD
4. LONG KES BLONG LINGI - MIFALA I STAP ASKEM VANUATU GAVMAN TRU LONG LAW COMMISSION BLONG I TEKEMAOT LIGEL LICENSE BLO LOYA IA WE I MEKEM FASIN BLONG KIDNAP MO ABUSEM LINGI
5. MO MIFALA I ASKEM SE LOYA IA HEMI FESEM FUL FOS BLONG LOA BLONG VANUATU;
6. MIFALA I ASKEM VANUATU GAVMAN BLONG I MAS SAPOTEM AMENDMENT BLONG FAMILY PROTEKSON ACT BLO DIL WETEM OL GENDER-BASED VIOLENCE - MO FASIN BLONG STAP KILIM WOMAN LONG HAOS O MAN O WOMAN WE I KILIM NARAFALA MAN O WOMAN LONG VANUATU
7. MIFALA I ASKEM BLONG VANUATU GAVMAN MO OLGETA EID DONA I MAS GIVIM INAF MANE/RISOS LONG OLGETA GENDA-BEIS VIOLENS NGOS BLONG SAPOTEM GAVMAN LONG PETISON IA VANUATU.
8. PISFUL MO SILENT MAJ BAE I TEKEM PLES LONG WEDNESDEI NAMBA 23 MAJ 2016 LONG TVL HAOS LONG VATUMAURU BAY LONG 7.30AM
The Stop Violence and Brutal Killings petition to Vanuatu Government was written by Women against crime and corruption and is in the category Law & Order at GoPetition.