#Media Issues
Target:
Media
Region:
GLOBAL
Website:
www.emjey.com

Mr. Michael Jackson has always been wrongly ridiculed, accused and judged in the media worldwide. They never accept to give him the respect and support that he truly deserves.

Mr. Michael J Jackson is very popular among Iranian people, but few documentaries have been made to show the reality and greatness of the King of Pop. The aim of this petition is to persuade these channels to do the right thing by introducing the real Michael Jackson to their viewers. So please help us gather more votes.


گرچه مایکل جکسون همواره از تاثیرگذارترین و نیکوکارترین افراد این کره‌ی خاکی بوده است، اما همیشه دستاوردهایش توسط رسانه‌های خارجی پشت جنجال‌ها و دروغ‌ها پنهان شده است. حتی با هنرمندانی که براستی اعتیاد یا بی‌بندوباری‌های اخلاقی داشته‌اند، همواره با احترام برخورد می‌شود، اما وقتی صحبت از مایکل جکسون باشد؛ بحث اصلی رنگ پوست، اتهامات دروغین، جراحی پلاستیک، مسائل شخصی و غیره است. این بحث‌ها باعث شده که این هنرمند ارزشمند همچنان ناشناخته باقی بماند. وقتی صحبت از مایکل جکسون در رسانه‌ها باشد، هیچکس حرفی از بخشیدن درآمد سه تور جهانی به خیریه‌ها نمی‌زند، هیچکس از فداکاری‌ها و خدمات او برای کودکان جهان قدردانی نمی‌کند. مایکل جکسون یکی از حامیان قربانیان جنگ بوسنی بود اما هیچکس نمی‌گوید که کمک‌های او جان چند هزار انسان بیگناه را نجات داد. مایکل برای کودکان فقیر، فرصت تحصیل و آموزش فراهم کرد، او در درمان کودکان سرطانی بسیاری کمک رساند و همواره از پروژه‌های تحقیقاتی برای مبارزه با ایدز حمایت کرد. او در مزرعه‌ی نورلند خود میزبان کودکان فقیر، بیمار و معلول بود و این عده می‌توانستند به رایگان از تماشای باغ وحش نورلند لذت ببرند، در شهربازی آن به تفریح بپردازند و در سالن سینمای آن به تماشای فیلم بنشینند. متاسفانه رسانه‌های خارجی بنا به پاره‌ای دلایل که شاید نفرت، حسادت و غیره باشد؛ همواره شخصیت بزرگ مایکل جکسون را تا حد مردی با مشکلات روحی و روانی، یک عجیب الخلقه، یک جنایتکار و در بهترین حالت یک فرد بیسواد و ساده لوح، پایین می‌آورند. اما ما حقیقت مایکل جکسون را می‌دانیم، او فراوان مطالعه می‌کرد، شم تجاری خوبی داشت، انسانی بسیار محترم و متواضع بود، هوش سرشاری داشت و قلب‌اش برای جامعه می‌تپید.

عزیزان در شبکه‌ تلویزیونی من و تو
ضمن سپاس از زحمات شما، نظر به اینکه این شبکه در ایران بسیار پرمخاطب است، ما هواداران مایکل جکسون از شما تقاضا داریم که یک ویژه برنامه‌ی پربار و پرمحتوا در مورد مایکل جکسون تهیه کنید. این شبکه در برنامه‌های مختلف خود از هنرمندان بسیاری تجلیل به عمل آورده اما هرگز حق مطلب را در مورد مایکل جکسون؛ پادشاه موسیقی پاپ، بهترین صحنه‌گردان تاریخ، بهترین رقصنده، پرفروش‌ترین موسیقیدان، موفق‌ترین هنرمند در عرصه‌ی برنامه‌سازی و خیرترین هنرمند دوران، بیان نکرده است.

می‌دانیم که تلویزیون من و تو از شان هنری و انسانی مایکل جکسون آگاه است و اگر نه، در زادروزش یاد او را گرامی نمی‌داشت. اما از این شبکه تقاضا داریم با ساخت یک برنامه‌ی دقیق و پرمحتوا بر پایه‌ی مطالعات و تحقیقات دقیق، به ما در شناساندن حقیقت مایکل جکسون به مردم ایران که همواره با اطلاعات نادرست بمباران خبری شده‌اند، یاری بیشتری برساند.

در کمال تاسف ما چندین بار شاهد پخش اطلاعات نادرست و توهین به شخصیت مایکل جکسون و بنابراین به شعور هواداران او از زبان برخی مجریان این شبکه بوده‌ایم. امیدواریم که این قیبل اتفاقات در آینده تکرار نشوند و موجب آزار هواداران فارسی زبان این اسطوره و لطمه به شخصیت و میراث او نگردند.

با سپاس

خانواده‌ی هواداران مایکل جکسون در ایران

GoPetition respects your privacy.

The درخواست از تلویزیون من وتو برای ساخت برنامه‌ پرمحتوا در مورد مایکل جکسون petition to Media was written by eMJey and is in the category Media Issues at GoPetition.