#Education
Target:
התאחדות הסטודנטים הארצית
Region:
Israel


מזה למעלה מחודש ימים מושבתת מערכת ההשכלה הגבוהה הציבורית. בשם מאבק חברתי לתיקון חוליי מערכת החינוך, נותרו הכיתות שוממות וקהל הסטודנטים הוסת להפגנות פרועות שכללו אי סדר ואלימות. במהלך אותם שבועות סוערים לא התקיים מו"מ אמיתי, כאשר מנהיגי השביתה דוחים על הסף כל ניסיון להגיע להסדר, ומחרימים כל הצעה. אגודות אשר הכירו בנזק הנגרם לשווא לציבור הסטודנטים והצביעו על הכשלים בהתנהלות המאבק, הוקעו כבוגדות למרות המאמצים הרבים שהשקיעו והקורבנות שהקריבו עד כה בשם רצון אמיתי לרפורמה. כיום מתנהלת השביתה לשם השביתה, ולא בניסיון להגיע להסדר, וזאת בניגוד לרצונם של הסטודנטים, שכל מבוקשם להביא לשינוי חיובי במערכת.


אנו, הסטודנטים בלבן למען רפורמה אמיתית בחינוך, קוראים להתאחדות הסטודנטים הארצית ולעומד בראשה להפסיק את הביזיון, להגיע מיידית להסדר ולהודיע על סיום השביתה.

אנו מכירים בחשיבות המאבק ובצדקת הדרישה לשינוי במצב העניינים הקיים. במקביל אנו רואים בצעדים שננקטו עד כה מהלך שאך פוגע הן בציבור הסטודנטים והן בכל סיכוי לרפורמה אמיתית. לראייתנו אין ספק כי חלק ניכר מהחלטות אלה נבעו משיקולי אינטרסים אישיים מצד אנשים אשר לא בהכרח מעוניינים בטובת הסטודנטים או בעתיד ההשכלה הגבוהה.

בפני התאחדות הסטודנטים מונחת הזדמנות חד פעמית להשפיע על עתיד ההשכלה הגבוהה על ידי אימוץ הצעת הממשלה והגשת הצעה מטעם הסטודנטים לרפורמה. על ההתאחדות לעשות את המעשה הנכון והאחראי ולאמץ הזדמנות זו על מנת שהסטודנטים יוכלו להשפיע על עתיד החינוך הגבוה בישראל.

GoPetition respects your privacy.

The סטודנטים בלבן - למען הפסקת השביתה ורפורמה אמיתית בהשכלה הגבוהה petition to התאחדות הסטודנטים הארצית was written by Neil Jordan and is in the category Education at GoPetition.