#Justice
Target:
US administration
Region:
Iran


ما بر اراده سياسي دولتهاي اروپا براي مماشات با آخوندها پيروز شديم. پس قطعاً بر رژيم آخوندي هم پيروز خواهيم شد.
بايد قبل از هر كس به دستها و توانائيهاي بالقوه و بالفعل خود بنگريم. حق و عدالت و ازادي را به رايگان به كسي هديه نميكنند. بايد كه با هفت كفش و كلاه و عصاي آهنين و با عزم و اراده پولادين و با عبور از درياي رنج و خون به آن رسيد و آنرا به دست آورد.
در اين سالها مبدعان ليست گذاري بارها گفتند كه به درخواست رژيم آخوندي نام مجاهدين را در ليست گذاشته اند. آنها به خاطر رژيم خود را به رسوايي كشيدند و سرانجام ناگزير از پذيرش عدالت شدند.
تمام دعوا بر سر حقوق مردم ايران است كه با اين نامگذاري به حلقوم رژيم آخوندي ريخته شده است. حقوق ملت ايران اگر در كام اژدها هم پنهان كنيد آنرا بيرون خواهيم كشيد.
خوشا مقاومت شما كه امروز بخشي از حق ملت ايران را در يك نبرد نابرابر برآورده ساخته است. بله يك نبرد سهمگين و نابرابر. يك طرف مردم و مقاومت ايران بدون حمايت هيچ دولت و قدرتي و يك طرف بزرگترين قدرتهاي اروپا كه رژيم آنها را به سركوبي مقاومت متعهد و همراه كرده بود.
رئيس جمهور جديد آمريكا كه با شعار تغيير به پيروزي رسيده ضروري ترين وجه تغيير در سياست ايالات متحده را كه كنار گذاشتن استمالت از آخوندها و حذف اين نامگذاري است بايد برآورده سازد


ما امضاكنندگان زير خواهان خروج سازمان مجاهدين از ليست وزارتخارجه آمريكا هستيم

GoPetition respects your privacy.

The PMOI delisting from USSD list petition to US administration was written by Tom and is in the category Justice at GoPetition.