#Politics
Target:
خروج سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست تروريستي آمريكا
Region:
Iran


خارج شدن نام سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست تروريستي اروپا را به همه ياران وهواداران مقاومت تبريك ميگوييم
پس از هفت سال تلاش بي وفقه و طاقت فرسا درپارلمانها و مجامع اروپايي وحقوق بشري و پس از ماهها تحصن و تجمع در سخت ترين شرايط در مقابل نهادهاي مختلف حقوق بشري و دولتي اروپا به همت ياران و هوادان و اعضاي مقاومت اين برچسب ننگين كه چيزي جزء برآورده كردن خواست آخوندهاي حاكم بر ايران نبود , از روي سازمان مجاهدين خلق ايران برداشته شد و ضربه اي مهلك به آخوندهاي ضد بشر وارد كرد.
دوستان اينك پس از اين كارزار عظيم و پيروز مند در تلاشيم تا گام بعدي را در راستاي خارج ساختن نام سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست تروريستي آمريكا بر داريم و در اين مسير نيز همچون گذشته به همت و ياري تك تك شما هواداران وياران مقاومت در داخل ايران نيازمنديم تا با امضا ء و تاييد خود بر اين خواسته , سرعت بيشتري به تحقق آن بخشيم .
ايميل ما
: iran78ma@gmail.com


براي حمايت از اين خواسته بزرگ (خارج شدن نام سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست تروريستي آمريكا)اين پتي شن را امضا ء كنيد . تاازحمايت و تاييد تك تك شما هموطنان برخوردار باشيم

GoPetition respects your privacy.

The رزم آخر petition to خروج سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست تروريستي آمريكا was written by kavoosi and is in the category Politics at GoPetition.

Petition Tags

ليست سازمان