#Animal Rights
Target:
شهرداری، شورای شهر، ایران خودرو ، سایپا ، گروه بهمن
Region:
Iran

تامین اتومبیلهای استاندارد برای زنده گیری و جابجایی حیوانات شهری

به نام‌خالق آنچه هست

موضوع درخواست: تامین ۳ دستگاه خودروی ون و یا وانت بار‌ جهت حمل و نقل حیوانات مصدوم شهری

درخواست کنندگان طرح خیریه "آمبولانس حیوانات شهری

گروه فرشتگان بی صدا به نمایندگی از طرف جمعی از حامیان تهران و حومه‌، اورژانس حیوانات ظهری، بیمارستانها و ‌‌. مراکز درمانی حیوانات، جمعی از هنرمندان و ورزشکاران حامی حیوانات، گروه های مردم نهاد حمایت از حیوانات

همان طور که مستحضر هستید در تمامی کشورهای پیشرفته و جهان اول حیوانات شهری همانند انسان ها از حقوق شهروندی برخوردار هستند و همواره نهادها و سازمانهای بسیاری در‌ تلاشند تا این همسایگان ما که غالبا پیش از پیدایش کلانشهرها ساکن و مالک توابع شهری‌ بوده اند، در آرامش، امنیت و سلامت به بقای خود ادامه دهند.

سالهای گذشته، در‌ سطح کشور‌ شاهد پیدایش گروه های داوطلب و خودجوش مردم نهادی بوده ایم که با امکاناتی بس محدود و گاه بدون پشتوانه، پای در عرصه حمایت از حیوانات نهاده اند‌. این اقدامات از‌ غذارسانی آغاز شده و در ادامه به تشکیل گروه های امداد و نجات حیوانات منجر شده است. این گروه های مردم نهاد امدادی، بدون داشتن امکانات حمل و نقل استاندارد، تنها با تکیه بر غیرت و عرق ملی و احساس پاک دوست داشتن آفریدگان باری تعالی پای در ‌راهی بسیار ‌دشوار‌ نهاده و تا به امروز به لطف ایزد یکتا موفق به نجات چندین هزار کیس شهری‌ و خارج شهری شده اند.

تا به کنون خودروهای شخصی که برای تردد داخل شهری طراحی و ساخته شده اند، عملیات امداد و نجات حیوانات مصدوم را میسر کرده اند. این مهم علاوه بر آنکه با قوانین راهنمایی و رانندگی منافات دارد، به دلیل صعب العبور بودن بسیاری از مسیرها حوادث تلخی همچون از دست رفتن حیوان مصدوم را در پی داشته است.

متاسفانه همچنان فقدان نص قانون مدنی در حمایت از حیوانات شهری و منع حیوان آزاری به شدت احساس می شود، بنابراین جلوگیری از انقراض، کنترل جمعیت و همچنین تیمار حیوانات آسیب دیده وظیفه شرعی و عرفی هر انسان فرهیخته ایست.
لذا با توجه به شرایط کنونی و افزایش روزانه موارد اورژانسی در‌سطح کلانشهر تهران، از شرکت های خودروسازی که همواره درامور خیریه پیشتاز بوده اند تقاضا داریم در این امر مهم ما را یاری کنند،‌ طرح پیشنهادی به دو صورت زیر تقدیم می شود.

۱ـ در صورت امکان پشتیبانی آن شرکت محترم از طرح خیریه آمبولانس حیوانات و اختصاص دادن خودروهای مذکور در قالب کمکی بلاعوض به حمایت از حیوانات شهری، که بی شک چنین لطف و قدم خیری از منظر تبلیغاتی نیز در جامعه چندین میلیونی حامیان حیوانات سطح کشور طنین انداز خواهد شد.

۲ـ فروش خودروهای مذکور به قیمت دولتی و در نظر گرفتن تخفیفات ویژه و تسهیلات پرداخت بلند مدت.

خواهشمند است پس از‌ بررسی های لازم عنایت مبذول فرمایید،‌ در‌صورت داشتن سوال می توانید از‌راه های تماس زیر‌ با یکی از مسئولان این طرح خیریه ارتباط ‌برقرار کنید.

دستانی که کمک میکنند مقدس ترند از لبانی که دعا می کنند

پیروز باشید و یزدان پناه

GoPetition respects your privacy.

The طرح تجهیز اورژانس حیوانات petition to شهرداری، شورای شهر، ایران خودرو ، سایپا ، گروه بهمن was written by Silent Angels world and is in the category Animal Rights at GoPetition.