#Human Rights
Target:
Europe Parliament
Region:
GLOBAL


به نمایندگان و کارمندان پارلمان اروپا و به همه شهروندان اروپا!
تقاضای عدم شرکت در جشن مراسم نوروز پارلمان اروپا با شرکت سفیر و کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران !


به نمایندگان و کارمندان پارلمان اروپا و به همه شهروندان اروپا!
تقاضای عدم شرکت در جشن مراسم نوروز پارلمان اروپا با شرکت سفیر و کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران !
خانم‌ها و آقایان،
اطلاع یافتیم که خانم تاریا کرونبرگ، مسئول روابط ایران با پارلمان اروپا، از شما دعوت کرده است در جشن نوروز، جشن سال نو ایرانیان، که با حضور سفیر و کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران در چهارشنبه ۲۶ ماه مارس برگزار می شود، شرکت کنید.
ما در حیرت هستیم این جمهوری اسلامی ایران است که تغییر کرده است یا سیاست‌های پارلمان اروپا در جهت نزدیکی‌ با رژیم سر کوب و اعدام جمهوری اسلامی؟

خانم ها و آقایان!
آقای بان کی‌ مون در گزارش خود به تاریخ 11.03.2014 از افزایش اعدام ها، اعدام ها در ملا عام، شلاق و قطعه عضو، دستگیری‌های خودسرانه، محاکمه‌های غیر قانونی، شکنجه‌های منجر به مرگ به شدت ابراز نگرانی کرده است. او اشاره می‌کند که روحانی به وعده‌های خود در مورد آزادی بیان عمل نکرده است.
آقای احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران در سازمان ملل متحد، در گزارش77 صفحه‌ای خود، به افزایش اعدام‌ها در دولت روحانی، شکنجه زندانیان که در مواردی به مرگ زندانی منجر شده است، نبود آزادی‌های سیاسی و اجتماعی، پیگرد و آزار فعالین سیاسی و مدافعان حق بشر، نقض حقوق بشر گسترده به خصوص در مورد زنان، اقلیت‌های قومی و اقلیت‌های مذهبی‌
و همجنسگرایان پرداخته است.
بسیاری از زندانیان سیاسی ایران ( همچنین زندانیان عادی ) در زندان های ایران، بیمار و محروم از هر گونه مداوای موثر، به حال خود رها شده اند و در معرض آسیب‌های جدی می باشند. شما را رجوع می‌دهیم به نامه خانم ایزابل دوران، معاون پارلمان اروپا به
سفیر ایران در بلژیک و نامه خانم باربارا لخبیلر، رئیس کمیسیون حقوق بشر پارلمان اروپا، خطاب به خانم اشتون در سفر اخیرش به ایران در مورد زندانیان بیمار و در خواست ایشان از خانم اشتون که در این مورد با مقامات ایران صحبت کند.

خانم‌ها، آقایان محترم!
شرکت شما در این مراسم به معنای تأیید سیاست‌های ضّد حقوق بشری و ضّد انسانی‌ جمهوری اسلامی ایران است و به این دلیل ما امضا کنندگان دادنامه از شما درخواست می‌کنیم، در این مراسم شرکت ننمائید.

به امید آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران و جهان و با احترام و کمال تشکر از شما

مرسده محسنی خواهر مجتبی‌ محسنی اعدام شده در سال ۱۳۶۷ و از حامیان مادران خاوران و پارک لاله

انور میرستاری، تلاشگر حقوق بشر و عضو حزب سبز بلژیک ( اکولو) و کاندیدای این حزب برای مجلس فدرال

GoPetition respects your privacy.

The تحریم جشن نوروز در پارلمان اروپا با شرکت سفیر ایران petition to Europe Parliament was written by mia ahmadi and is in the category Human Rights at GoPetition.