#Politics
Target:
U.N,
Region:
GLOBAL


طرح هدفمندی یارانه ها


فراخوان به مخالفت با طرح هدفمندی یارانه ها

در پاسخ به قانون ضد مردمی حذف سوبسیدها که تنها نتیجه اش تحمیل فقر و محرومیت بیشتر به مردم ایران است، قیمت بنزین سهمیهبندی شده از هر لیتر ۱۰۰تومان یکباره به ۴۰۰ تومان افزایش یافته است. همزمان میزان سهمیه بنزین ۱۰درصد کاهش می یابد تا مصرف کنندگان هر چه بیشتر ناچار شوند بنزین آزاد را, که اکنون به هر لیتر ۷۰۰ تومان رسیده, خریداری کنند. جهش قیمتها همچنین نرخ آب آشامیدنی و آرد و نان یعنی مهمترین و حساسترین مایحتاج اولیه مردم را شامل می شود.
رژیم منفور ولایت فقیه با چند برابر کردن قیمتها قویاً به دنبال چپاول مردم و کسب درآمدهای نجومی است. بر اساس برآوردهای منابع خود رژیم درآمد این طرح برای دولت پاسدار احمدی نژاد سالانه به یک صد میلیارد دلار میرسد.
گماشته خامنه ای مبلغ اندکی را که بابت حذف سوبسیدها به حساب سرپرست خانوادهها واریز شده، پول امام زمان نامید و گفت : مراقب باشیم این را با پولهای دیگر خراب نکنیم، چون دیگر اثر خود را از دست میدهد. این فریبکاریها بخشی از تلاش رژیم برای پوشاندن آثار مخرب این طرح ضد مردمی است. بر اساس ارزیابیهای فنی, این طرح میزان تورم را چند برابر افزایش خواهد داد و میلیونها تن را به جمعیت زیر خط فقر اضافه خواهد کرد. سال گذشته مجلس رژیم پیش بینی کرد که حذف یارانهها نرخ تورم را به حدود ۶۰درصد خواهد رساند.

تصمیم رژیم برای حذف سوبسیدها گسترش جنگ رژیم ولایت فقیه علیه جامعه ایران است . خامنهای با حذف سوبسیدها و چند برابر کردن قیمتها، اقتصاد کشور را به خدمت جنگ با مردم ایران درآورده است. او نه فقط درآمد نفت بلکه بخش عظیمی از درآمد مردم کشور را برای جنگ بیرحمانه با خود آنها و همچنین برای تروریسم و جنگ افروزی در منطقه صرف می کند.
یکی از اهداف خامنه ای اینست که ثروت ایران را تا جایی که میتواند به میلتاریسم تبهکاری یعنی به سپاه پاسداران واگذار کند. خامنهای همچنین تلاش میکند میزان مصرف کالاهای اساسی به خصوص بنزین را پایین بیاورد و از این راه با آثار تحریمهای بینالمللی مقابله کند. به ویژه آن که به علت ناتوانی و فقدان ظرفیت رژیمش برای هرگونه انعطاف و عقبنشینی در برنامه تولید بمب اتمی، تحریمهای جهانی روز به روز گستردهتر و مؤثرتر میشود.
نجات اقتصاد درهمشکسته ایران و خاتمه دادن به این همه فقر و نابرابری، یک راه حل دارد و آن برقراری حاکمیت مردم است.
مردم ایران به ویژه جوانان فاجعهیی را که آخوندهای حاکم علیه مردم ایران تدارک دیده اند را به چالش بزرگی برای خود رژیم تبدیل کنند و اجازه ندهند رژیم ولایت فقیه با برباد دادن حاصل خون و رنج اکثریت محروم جامعه ایران، خود را در قدرت نگه دارد.

ما امضا کنندگان خواهان موارد زیر هستیم :

1- این طرح به اصطلاح هدفمندی یارانه ها سریعا لغو گردد
2- سهمیه بندی سوخت و بخصوص بنزین به حالت قبل باز گردد
3- در آمد های نفتی به جای گسترش نظامی گری به حساب مردم ریخته شود
4- برای لغو تحریم های بین المللی فعالیت های هسته ای هر چه سریعتر به حال تعلیق درآید

GoPetition respects your privacy.

The مخالفت با طرح هدفمندی یارانه ها petition to U.N, was written by hambastegi_meli and is in the category Politics at GoPetition.