#Miscellaneous
Target:
היכל ארון הברית - ישראל
Region:
Israel


נגידי היכל ארון הברית פיניציה מס' 1 בחיפה, פנו, באופן רשמי, אל הנגיד הראשון הגדול, הרד"ב בנימין מיוחס בבקשה לפעול לשינוי הסעיף בחוקת ארון הברית העליון, לפיו תקופת הכהונה של נגידי ההיכלים תהייה שנתיים.
הסיבות לבקשה נובעות בעיקר מהרצון להעניק לרעים עניין, ע"י מתן תפקידים עתירי תוכן ובכך להקטין את מספר הרעים הפורשים מחוסר עניין.
רע המעוניין להתקדם ולתרום במסדר, היודע שעליו להמתין שנתיים בתפקיד כדוגמת "נחמיה הסופר" ועוד כשש (6) שנים עד שיתפנה תפקיד של נגיד בהיכל, יעדיף להשקיע את מרצו במקום בו יזכה להערכה גדולה יותר.
הבעיה קיימת בעיקר בהיכלים גדולים, בהם מספר אחים רב, בהם שנה היא תקופת כהונה סבירה והתחלופה נאותה. בהיכלים קטנים יותר, אין מניעה להאריך תקופת כהונה במידת הצורך שכן בעת קידושי הנגידים נאמר שתקופת הכהונה תהייה .... או עד שיבחר רע אחר ויופקד על מקומו כחוק.


אם אתה מסכים עם האמור לעיל ומוכן להביע את דעתך כלפי ההיכל העליון, אנא מלא את הפרטים להלן, ואנו נעביר את העצומה הזאת, המבטאת את רצון הרעים, אל הגורמים המחליטים בהיכל העליון.
אנו תקווה כי ההחלטות שיתקבלו יישקפו את דעתנו בחוקת ההיכל העליון.

GoPetition respects your privacy.

The היכל ארון הברית petition to היכל ארון הברית - ישראל was written by eitan and is in the category Miscellaneous at GoPetition.