#Politics
Target:
ראש ממשלה אהוד אולמרט
Region:
Israel
Website:
aib06.narod.ru


מכתב לראש ממשלה מר אהוד אולמרט


אנו דורשים!

ראש הממשלה, מר אהוד אולמרט!

אנו החתומים מטה, אזרחי מדינת ישראל, אשר ייפינו את כוחך למען ייצוג מטרותינו והענקנו לך את מושכות השלטון למטרה בלעדית זו, דורשים בכל תוקף לנקוט מיידית בכל האמצעים הדרושים להפסקת מטר הטילים על ארצנו.
קטיעת רגלו של אחינו, אושר טויטו בן ה-8, קטעה גם את סבלנותנו: לא נעמוד מנגד בעוד דם האזרחים נשפך בגלל אוזלת היד הנפשעת של השלטון. ייסורינו ודמנו אינם מטבע עובר לסוחר בעבור תוכניות שלום שסופן לוט בערפל!
יש להעמיד את איובנו בפני הברירה הפשוטה: לקבל את נוכחותנו בארצנו או למות במיקומינו.
הפקדנו בידייך את צה"ל, צבא שאין לו אח ורע ביכולות, צבא שמסוגל לשתק כל אויב. ואילו אתה משתק, ביודעין, את פעולתו. בכך אתה מעודד אישית את הטרור הפלסטיני הרצחני.
עליך ליטול אחריות על הנעשה בדרום ולהורות על מבצע רחב היקף בעזה, לעקירת תשתיות הטרור ולהשבת הסדר והשקט לתושבי שדרות ועוטף- עזה, הנמצאים תחת מטחי הקסאמים יום וליל.
אם אינך מוכן לערוב לבטחוננו ולשלומנו- פנה את מקומך לאדם המסוגל למלא את תפקיד ראש הממשלה במלחמה בה אנו נמצאים!
אנו דורשים ממך להפעיל את מלוא העוצמה הצבאית שישנה לטיהור מלא של קני המחבלים ברצועת עזה. פעולה שאחריה לא תעלה לאף אויב קיים או פוטנציאלי, אף בדמיונו, מחשבה לפגיעה בישראל.

אנו דורשים זאת!

GoPetition respects your privacy.

The אנו דורשים! petition to ראש ממשלה אהוד אולמרט was written by Ilya Bruskin and is in the category Politics at GoPetition.

Petition Tags

Ehud Olmert