#Human Rights
Target:
سازمانهاي بين المللي
Region:
Iran


هموطن

سال تحصیلی جدید را درحالي آغاز مي كنيم كه تني چند از بهترين معلمان ايران آقایان بهشتی، باغانی، عبدی، نیک نژاد، بهلولی و هاشمی زنداني هستند و اخيرا حكم ۳ سال حبس مجدد براي آقاي رسول بداقي صادر شده است. معلمان با سردادن صدای اعتراض شان در پي آن هستند تا از مشكلات بكاهند اما تنها پاسخ، بازداشت همكارانشان بود. خواسته هاي جامعه فرهنگيان ايران به اين قرار است:
آزادی هرچه سریعتر آقایان فراعی شاندیز، ارژنگ داوودی، سعید ساکی، محمد علی عموری نژاد و سرکار خانم فهیمه اسماعیلی؛ پاسخ به مشکلات صنفی معلمان از جمله رفع تبعیض های ناعادلانه؛ افزایش حقوق همه معلمان در حد بالاتر از خط فقر(ماهیانه ۴ میلیون تومان)، تامین عدالت آموزشی و امکانات روزآمد برای دانش آموزان سراسر کشورو تحصیل رایگان و برابر برای همه فرزندان ایران؛ پرهیز از احضارها و تهدیدهای غیرقانونی و سریالی معلمان؛ به رسمیت شناختن حق داشتن تشکل برای معلمان و پایان دادن به اعمال فشار برکانونهای صنفی

کمپین پشتیبانی از معلمان و زحمتکشان


از شما هموطن عزيز ميخواهيم كه براي حمايت و اعلام همبستگي با خواسته هاي معلمين دلسوز و زحمتكش ايراني متن حاضر را خوانده و امضاء كنيد.
لطفا از ساير دوستان و همكاران خود نيز بخواهيد كه به اين كمپين پيوسته و از حقوق اوليه و برحق معلمين با امضاي متن حاضر حمايت كنند.

GoPetition respects your privacy.

The کمپین پشتیبانی از معلمان و زحمتکشان petition to سازمانهاي بين المللي was written by کمپین پشتیبانی از معلمان و زحمتکشان and is in the category Human Rights at GoPetition.