#Politics
Target:
PMOI
Region:
Iran
Website:
sokoot-akhar.blogfa.com


براي حمايت از شهر اشرف امضاء كنيد


بدنبال ملاقات رئيس جمهوري عراق با خامنهاي و سفر رفسنجاني به عراق آخوند ها دست به توطئه عليه جان و امنيت ساكنان اشرف و محدوديتهاي ضدانساني جديد زدند. با توجه به دستورات غيرقانوني مشاور امنيت ملي دولت عراق (موفق الربيعي) كه درخواستهاي جنايتكارانه خامنهاي و رفسنجاني را برآورد ميكند، نسبت به وقوع يك فاجعه انساني در اشرف هشدار ميدهيم.
ما خبردار شديم كه نيروهاي عراقي در يك اقدام ضد قانوني يكي از ساختمانهاي اشرف را كه بخش عمده آن به زنان اختصاص دارد، محاصره كردند و با بدرفتاري، خواستار تخليه صدها تن ساكنان آن شدند.
همچنين خبردار شديم كه نيروهاي عراقي، از ورود هر گونه كالا و حتي سوخت به اشرف جلوگيري ميكنند و كاميونهاي حامل مواد لجستيك را برميگردانند. و اين نيز دستور مستقيم خود موفقالربيعي مي باشد.
ما مطلع هستيم كه ممنوعيت ورود خانوادهها به اشرف ادامه دارد، و حتي براى ديدار با بستگانمان در بيرون اشرف هم با محدوديتهاي جدي مواجه هستيم. و اين نقض آشكار حقوق بينالملل انساندوستانه، حقوق بينالملل و كنوانسيونهاي ژنو ميباشد.
رژيم تهران در صدد است با ايجاد فاجعه انسانى در اشرف، هم اپوزيسيون خود را از بين ببرد و هم نيروهاى ملى و مستقل عراقى را تضعيف و تسلط شوم خود را بر عراق تكميل كند. ما نگران جان ساكنان اشرف و حفاظت آنان هستيم.
7 سال است ساكنان اشرف بدون سلاح بدنبال تضمين حفاظت خود هستند ولي در حال حاضر تنها چيزي كه تضمين ندارد حفاظت آنان است بخصوص كه الان هم مانع ورود مواد لجستيكي براي آنان شده اند.
ما از شما مي خواهيم كه در اين رابطه بطور مستقيم مداخله نموده و حفاظت ساكنان اشرف و فرزندان و بستگان ما را طبق تعهدات و قوانين بين المللي كنوانسيونهاي ژنو تضمين كنيد

GoPetition respects your privacy.

The hemayat-az-camp-ashraf petition to PMOI was written by ashraf and is in the category Politics at GoPetition.

Petition Tags

Iran city Mojahedin PMOI ashraf